Vse fotografije na teh straneh so avtorsko zaščitene in jih brez dovoljenja avtorja ni dovoljeno kopirati !!

Seznam albumov Zadnje dodane slike Zadnji komentarji Seznam Iskanje
 
Domov > Ptice
Klikni za ogled večje slike
Črnoglavi muhar
Ni mi jasno, zakaj je bila ta datoteka tako velika, da sem jo moral tako zmanjšati.
Informacija o sliki
Avtor:Madzodiam (Poglej vse slike tega avtorja)
Ime datoteke:crnoglavimuhar02-004.JPG
Ime albuma:Madzodiam / Ptice
Ključne besede:Črnoglavi muhar Ficedula hypoleuca Izliv Soče
Opis opreme:Canon + Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
Slovensko ime: Črnoglavi muhar
Latinsko ime: Ficedula hypoleuca
Kraj nastanka fotografije:Izliv Soče, Italija
Velikost datoteke:239 kB
Velikost slike:640 x 427 pixlov
Fotoaparat:Canon - Canon EOS 650D
Datum posnetka:28.8.2016 09:24:11
Zaslonka: f/5.6
ISO: 200
Čas:1/250 (0.0040 s)
Goriščna razdalja:400.0mm
URL:https://galerija.foto-narava.com/displayimage.php?pos=-104473
Alko [10.06.17 ob 14:58]
Hočeš reči da je bila slika tako velika, da je bila večja od 320kB tudi ko si jo zmanjšal na 1200pixlov?
Madzodiam [10.06.17 ob 15:15]
Ja.
Alko [10.06.17 ob 15:35]
Verjetno ker je neobrezana... Sicer ne vem kakšno resolucijo ima 650D ampak npr. na D5200 je največja možna 6000x4000px.
Alko [10.06.17 ob 15:37]
Če zmanjšaš 6000x4000 na 1200x800 pride nekaj pod 444kB če se ne motim. Takšna velikost v kB pride pri navadni sliki z zelenjem.
Alko [10.06.17 ob 15:38]
Velikost slike v pixlih in kB pa je tudi odvisna od barv ki so prisotne v sliki. Npr. če boš imel bolj črno sliko bo enaka velikost v pixlih
Alko [10.06.17 ob 15:40]
večja v kB kot pa da je cela slika bela. Lahko pa da je tudi obratno.
Alko [10.06.17 ob 15:42]
Torej na kratko: Velikost slike je odvisna od količine podatkov ki vsebuje (npr. barve, lokacija fotografiranja itd.)
Alko [10.06.17 ob 15:42]
(razlika je tudi če fotografiraš v RAW formatu. Ta vsebuje več podatkov kot JPG ampak je fotko laže obdelati)
kaspar [10.06.17 ob 16:35]
Zakaj pa na 239?
Madzodiam [10.06.17 ob 16:58]
Alko, hvala. Slika je nekoliko obrezana. Pač čudi me, da je pri tej potrebno toliko zmanjšati, pri ostalih pa gre. Na prvi pogled ni drugačn
Madzodiam [10.06.17 ob 16:59]
Kaspar, zmanjševal sem stranico in 800 je še presegala 320kb, zato sem jo moral zmanjšati na 640, kar pa pomeni 239kb.
Alko [10.06.17 ob 17:48]
Pa saj lahko sam določiš koliko pixlov hočeš imeti v širino, potem pa ti automatsko določi višino ki je primerna širini.
Madzodiam [10.06.17 ob 17:58]
Odvisno od programa.
Alko [10.06.17 ob 18:59]
Katerega pa uporabljaš?
Madzodiam [10.06.17 ob 19:15]
Picasa. Vem, da je slab, a je najlažji za uporabo.
Beno [10.06.17 ob 19:34]
Problem pri tej sliki imaš v DPI in sicer je 350 DPI pri ostalih slikah imaš 72 DPI zato si jo moral zmanjšati
Beno [10.06.17 ob 19:39]
Ne poznam Picase, poglej informacije o sliki vsaj pri Irfanview programu to določiš ko sliki spemeniš velikost
alenka [10.06.17 ob 19:40]
Koliko neumnosti... velikost ni odvisna toliko od števila pik kot od nastavitve izgube/ohranjanja kvalitete, npr. 80% ali 90%
alenka [10.06.17 ob 19:43]
Kjer je na sliki veliko podrobnosti (npr. ostro listje), shranim okoli 80% kvalitete, pri veliko motnega ozadja pa 90%.
Beno [10.06.17 ob 19:51]
Alenka saj prav tu so pomembni DPI manjši kot so več izgubiš na ostrini in kvaliteti slike
Madzodiam [10.06.17 ob 19:59]
Hvala, Beno in Alenka, razumem.
Alko [10.06.17 ob 20:30]
**Brez kakršnje koli zamere prosim**, ampak ravnokar sem prebral najbolj neumen (poudarek na najbolj) komentar na svetu
Alko [10.06.17 ob 20:31]
Če sem prav razumel si Alenka napisala da velikost slike ni odvisna od pixlov. Mogoče imaš prav ampak verjetno se motiš.
Alko [10.06.17 ob 20:32]
Pojdi v photoshop in naredi novo sliko eno z 5000x5000 pixli in eno z 50x50 pixli. Shrani obe na namizje ali kamorkoli s kvaliteto 10
Alko [10.06.17 ob 20:34]
Zdaj pa desni klik na sliko, podrobnosti in poglej kako velike so. Zanima me tvoje mnenje...
Beno [10.06.17 ob 21:29]
Alko, jaz in Alenka govoriva o ločljivosti slike(Dots Per Inch) nekateri programi imajo to določeno v(%)in ne o velikosti pixlov na stranico
Beno [10.06.17 ob 21:45]
v photoshop-u je to v Image size - Resolution 72 DPI, če jih povečaš na 300 DPI bo slika imela kar precej več kb.
Alko [10.06.17 ob 22:59]
Torej je rahlo napačno izražanje pri Alenki
Breiva [11.06.17 ob 18:03]
Jaz se z vsem tem ne ukvarjam. Sliko enostavno obrežem v Canonovem Zoobrowser in jo shranim.
Breiva [11.06.17 ob 18:06]
Potem jo odprem v Paint, določim horizontalo 900 pix (vert. je 600 pix) jo shranim, fertig. Deluje 100%.
Breiva [11.06.17 ob 18:07]
To velja za 3:2, deluje pa tudi pri ostalih razmerjih.
alenka [11.06.17 ob 19:35]
Hotela sem samo reči, da se pri enakem št. pik lahko shrani velikost 50 KB ali pa 5000 KB, odvisno od nastavitve kvalitete stiskanja.
alenka [11.06.17 ob 19:36]
Št. pik je število pik, neodvisno od tega, koliko jih je na inčo. Nisem nikjer napisala, da je velikost neodvisna od št. pik.
alenka [11.06.17 ob 19:39]
Zato pa tukaj ni omejitev SAMO št. pik ali SAMO velikost 300 KB, ampak oboje.
metB7 [15.06.17 ob 10:17]
stibor [25.06.17 ob 19:49]
 

Spletna stran foto-narava uporablja nekaj piškotkov za izboljšanje uporabniške izkušnje. Preberite več ...