Zadnji komentarji - Robert |
Št. slik:164 (št. strani:3) |
|
1 | |
|
|
Robert24.01.09 ob 10:52Hvala! :-D
|
|
Robert22.01.09 ob 22:38Jurij se strinjam, da simetrija ni vedno optimalna, ampak meni osebno tukaj simetrija zelo dobro deluje. Seveda, to je moj pogled, zato sem jo tudi tako zajel. Drugače sem pa tudi sam tisti, ki išem bolj razgibane kompozicije, simetrije so bolj slučaj kot neko pravilo. S podobnim rezom jih imam tudi tukaj, le da so kompozicijsko zamaknjene v zlati rez, enkrat zgoraj, drugič spodaj. Centralna in rez spodaj kot mi svetuješ meni ne paše, jo ne začutim, kar pa ne pomeni, da nimaš prav, le drugačna pogleda:)
|
|
|
Robert29.10.08 ob 10:47Hvala! ;-)
|
|
Robert29.10.08 ob 10:47Ja, že tri leta so minila, odkar sem se po Švici potepal s motorjem in obiskal te kraje. Komaj čakam, da jih spet. Si mi obudila spomine.-)
|
|
|
Robert23.10.08 ob 18:54Hvala vsem!:)
|
|
Robert11.10.08 ob 13:29Lepa fotka, fajn svetloba.
|
|
Robert08.09.08 ob 08:30Dobra.-), malček preostrena ja.
|
|
Robert07.09.08 ob 11:23Hvala! :-D
|
|
Robert07.09.08 ob 11:22Ja, učinek pol.filtra, enim je všeč enim pa moteče. Tnx :-D
|
|
Robert18.08.08 ob 10:41Ja, je res, da se to večinoma dogaja pri širokem kotu, ampak tule brez uporabe pol.filtra vinjetiranja ni bilo in ko sem ga nadel in obrnil za efekt, je v kotih potemnilo. Meni mi vinjetira samo z uporabo filtrov drugače ne. Tudi ND filter mi kdaj to naredi, ker je premajhen za ta široki kot in ga moram držat v roki čist na objektivu, da mi tega ne naredi, zato si sedaj kupujem večje. Tu če dobro pogledaš je to učinek svetlobe in ne vinjete.
|
|
Robert17.08.08 ob 15:45Hvala, je pa to posledica pol.filtra in ne vinjetiranja. Meni osebno mi celo paše, da malo zaokroži osrednji del.
|
|
Robert16.08.08 ob 23:32Tudi ta lepa! Edina zadeva, če boš kdaj hotela investirat v kakšen filter, je pri takih zelo dobrodošel ND Gradual filter. Z njim bi dosegla to, da bi bil spodnji del enak kot ga imaš sedaj, nebo oblaki spodaj pa ne bi bili tako skurjeni, ampak bi imeli detajle kot v resnici. To svetujem vsem tudi tistim, ki stavite na "realnost". Velikokrat se vam dogodi, da je nebo kontrastnejše od spodnjega dela in vam potem fotoaparat ali skuri nebo ali naredi pretemen spodnji del. Z ND filtrom se tem težav...
|
|
Robert16.08.08 ob 23:08Lahko ga rešiš tudi že pri tej. V PS-ju s čarobno palčko klikneš na spodnji temni del, ki ti ga bo po vsej verjetnosti v celoti označil in potem s funkcijo shadow/highlight poosvetliš ali levels in drsnik premakneš v levo. Je še ena funkcija, kjer štelaš tudi barve in tam doosvetliš. Možnosti je več. Ja se strinjam sprehod in fotkanje je super kombinacija. Saj to je tudi poanta, obiskat čudovite kraje in jih ulovit v objektiv. S tem, da jaz še dodatno čakam na posebne momente. Če imam srečo.
|
|
Robert16.08.08 ob 22:48Dobra slikca, samo piko bolj svetla spodej, kot si sama rekla in je super :-D
|
|
Robert16.08.08 ob 14:28Fototekmovalnost? Ne vem, kaj ima to opravit z menoj. Jaz prikazujem samo svoje izdelke. In pri tej ni prav nobenega pretiravanja.-) Če pa moje fotke ne spadajo v to galerijo, potem naj mi to admin (lial) pove in bom nehal objavljat.
|
|
Robert15.08.08 ob 23:09Najprej moraš združit slike v Photomatixu ali podobnem programu in potem jih za boljšo kvaliteto obdelam še v PS-ju (sharpnes, contrast, levels,...). Če se da, raje uporabim ND Gradual filter in potem sliko obdelam v PS-ju. Prej sem namesto tega združeval dve sliki in sicer eno za nebo in drugo za spodnji del, če si hotel doseči to dinamiko kot je tukaj. Tukaj sem polek ND filtra moral vseeno združit dve sliki, ker imam samo eden ND filter in je bila intenziteta neba (žarkov) prevelika. Ta je praktično i...
|
|
Robert15.08.08 ob 22:44http://www.darwinwiggett.com/galleries.html ; http://www.joecornish.com/ ; http://www.davidnoton.com/gallery0.htm ; http://www.mountainlight.com/ ; jih je še veliko.-). Vem tebi to ni všeč, ma bog pomagej, vsem ne morem ustrezat ;-)
|
|
Robert15.08.08 ob 22:36Alenka vsi svetovno priznani Landscape fotografi delajo enako, nisem nič novega izumil, oni uporabljajo toliko filtrov, da se ti glava zavrti, če bi šel vse kupovat. Drugače daleč od tega, da bi mislil, da je narava sama posebi premalo lepa. Poglej si par linkov svetovno znanih pokrajinskih fotografov, pa boš vidla, da nekateri grejo v še večje ekstreme:
|
|
Robert15.08.08 ob 22:23Se ne popolnoma strinjam, da dobiš take slike moraš počakat primerno svetlobo (pri tej sem čakal dve uri in pol). Ne moreš vsega v PS-ju naredit, no vsaj jaz ne, ker uporabljam čisto osnovne funkcije pri obdelavi in drugič uporabljam sredstva kot je pol.filter in podobno, ki barve poživijo in tretjič rad malo povdarim kar nam narava ponuja. To so pač slike za dušo, tiste ki pridejo ven direkt iz kompaktov imam pa za spominski album. Mogoču tu gor sem eden redkih, ki to prakticiram.
|
|
|
Robert15.08.08 ob 17:35Potem pri meni ne bo nič, ker prvič zaradi boljše kvalitete uporabim funkcijo Save for web ter določim v kakšni velikosti naj se shrani in se podatki izgubijo in drugič velikokrat zaradi boljše dinamike združujem dve sliki ali celonaredim HDR.
|
|
Robert14.08.08 ob 22:22Alenka nimam pojma, kako ti dobiš datum posnetka?! Fajn fotka:)
|
|
Robert14.08.08 ob 20:56Vse te zadnje od Dolomitov so nastale prejšnji vikend in sicer 2.8 in 3.8.08. Če se bom spomnil bom v prihodnje napisal vsaj datum.
|
|
Robert08.08.08 ob 12:38Ja, Misurina.
|
|
Robert24.07.08 ob 13:56Ja, res je, na tem prelazu sem naredil par fotk. Razmišljam, da si bom vzel letos še par dni za Dolomite, tako z motorinotom kot tudi za fotkanje, imam še neporavnane račune, če me bo narava ubogala :-)
|
|
Robert24.07.08 ob 13:20V dolomitih je res lepo ;-)
|
|
Robert22.07.08 ob 15:45Objektiv ni slab, ampak do izraza za mene pride samo na FF body-ju, kajti če bi imel crop varijanto, bi se raje odločil za katerega drugega, ker izgubiš široki kot.
|
|
Robert01.07.08 ob 06:29Hvala ;-)
|
|
Robert15.06.08 ob 23:01Nisem napisal, ker nisem popolnoma siguren. Je že eno leto od tega (marca lani sem bil tam) odkar sem pohajkoval po okolici Velenja in okoliških krajih. Mislim, da se nahaja v neposredni bližini Velenja oziroma na njegovem obrobju. Če je kdo iz teh koncev naj potrdi.
|
|
Robert25.05.08 ob 21:51Meni osebno veliko boljša kot prejšnja. Dobro kadrirano in obdelano, kot iz Gospodarja prstanov.-)
|
|
Robert11.02.08 ob 22:19Ja, saj tudi je ;-) Hvala obema!
|
|
Robert05.02.08 ob 18:22Hvala nani in res, en l je prej vzel veter :-D Sem popravil ;-)
|
|
Robert24.12.07 ob 23:36Enako nani!
|
|
Robert24.12.07 ob 23:36Tudi tebi barbi!
|
|
Robert24.12.07 ob 23:35Vračam lepe želje :-D
|
|
Robert24.12.07 ob 23:34Enako g.Oskar! :-D
|
|
Robert05.12.07 ob 08:50Lepa, se mi dopade
|
|
Robert05.12.07 ob 08:49Res zanimiv prizor ;-)
|
|
Robert28.11.07 ob 22:49Alenka, to je učinek pol.filtra in ND filtra in ne zaradi združevanja več posnetkov.
|
|
Robert23.11.07 ob 18:27Čudovita ;-)
|
|
Robert11.11.07 ob 18:53Zelo lep motiv ;-)
|
|
Robert11.11.07 ob 14:26Tudi ta lepa, ampak preostrena ;-)
|
|
Robert11.11.07 ob 14:22Čestitke, resnično dobra slika, odlične barve in kompozicija ;-)
|
|
Robert09.11.07 ob 18:48Hvala ;-)
|
|
Robert01.11.07 ob 20:27Hvala, še dve prideta. Za naslednje, pa se moram spet tja vrnit, ker imam še nekaj neporavnanih računov:)
|
|
Robert01.11.07 ob 20:23Lepa umirjena, predvsem se mi dopade postavitev. Bi pa ta isti motiv rad videl tudi malo bolj razgiban v smislu, da ti en dan uspe dobit zanimive oblake na nebu in njihove odseve v vodi. Pomoje bi bila poslastica. Kje pa je to jezero, če ni skrivnost:)
|
|
Robert01.11.07 ob 10:47Hvala! ;-)
|
|
Robert01.11.07 ob 08:31Lep pogled ;-)
|
|
Robert27.10.07 ob 20:11Hvala! ;-)
|
|
Robert27.10.07 ob 01:39Pravljično jutro ;-)
|
|
Robert24.10.07 ob 17:29Pa ja de, ravno kupil, samo skalibrirat ga moram ;-) Ga bom po eni razviti sliki, tako so mi svetovali.
|
|
Robert24.10.07 ob 08:02Ja, sem jaz nalašč pretiraval z rumeno, ker so bili klopca, drevo in pesek preveč plavi, saj na mojem monitorju je bilo videt tako. Nasplošno imam probleme tudi z monitorjem doma, ne vem kako bi ga skalibriral, ker slike v službi čisto drugače izpadejo. Bom moral eno razvit in potem po sliki mal probat. Imaš kakšen nasvet?
|
|
Robert17.10.07 ob 08:39Hvala, sledi nadaljevanje ;-)
|
|
Robert17.10.07 ob 08:39Ja se strinjam, sem se te človeške navlake odrešil s pomočjo PS-ja :-D
|
|
Robert17.10.07 ob 08:37Ja, splača se jih obiskat, še posebno ob večeru in jutru, ko se barve po skalovju in pokrajini res čudovito prelivajo ;-)
|
|
Robert08.10.07 ob 07:13Hvala! ;-)
|
|
Robert05.10.07 ob 17:30Hvala! ;-)
|
|
Robert30.09.07 ob 20:00Hvala! ;-)
|
|
Robert27.09.07 ob 22:38Dobra ;-)
|
|
Robert27.09.07 ob 22:36Zanimiva, ni švoh :-D
|
|
Robert27.09.07 ob 22:34Hvala!!
|
|
Robert16.08.07 ob 19:38Od vseh treh mi je tale najboljša, res dobra iz vseh vidikov ;-)
|
|
Robert11.08.07 ob 22:48tnx! ;-)
|
|
Robert11.08.07 ob 22:47Hvala! ;-) :-D
|
|
Robert15.04.07 ob 22:12Uporabljen objektiv Sigma 105 macro in ND filter. Razdalja slikanja je bila par cm od objekta, da sem pač izostril ta del. Blenda je bila f8, ISO 100 in čas pa 1/400s. To je to.-)
|
|
Robert12.04.07 ob 08:07Dobra in fajn vzdušje, le tiste "table" skrajno desno bi se rešil ;-)
|
|
Robert11.04.07 ob 20:46Ja, viola je zaradi FLW filtra, bi bilo boljše, če ga ne bi uporabil ;-)
|
|
Robert23.03.07 ob 22:42Hvala, ni samo desno, ampak tudi rahlo levo in gre za obdelavo in ne vinjetiranje, negativ nima tega:)
|
|
Robert23.03.07 ob 00:07Boljša, uporabi še funkcijo Autocolor in dodaj sharpness. Potem pa poglej rezultat in primerjaj. Ko sem jaz to naredil so barve postale bolj realne, tople in tudi tisti sončni predeli so bolj "zlato" zažareli. Ne vem, probej in se potem odloči kaj boš obdržal. Pri meni je dobro izpadlo, ne vem kako bi pri tebi, ker na žalost funkcija Autocolor ne vedno pri vseh enako deluje. Jaz jo zelo redko uporabljam, ampak s tvojo sliko je pri meni delovalo super in je barve lepo porpravilo (sneg,oblaki,nebo)
|
|
Robert21.03.07 ob 07:07Čudovit motiv, ki pa kliče po obdelavi v PS-ju:) Sem si jo dovolil za sebe malo obdelat, čist osnove in uhh, super.-)
|
|
Št. slik:164 (št. strani:3) |
|
1 | |
|
|