Vse fotografije na teh straneh so avtorsko zaščitene in jih brez dovoljenja avtorja ni dovoljeno kopirati !!

Seznam albumov Zadnje dodane slike Zadnji komentarji Seznam Iskanje
 

Zadnji komentarji - janč

Št. slik:195 (št. strani:3) 1
pajek.JPG
janč03.04.10 ob 00:59Hvala! Ja, tudi mreža je bila ogromna, sorazmerno z velikostjo pajka ... ni dosti manjkalo in bi se sam "ujel" vanjo, hehe ...
IMG_0216_--.jpg
janč31.03.10 ob 22:22hehe ... družinski album ... pa tudi v resnici "sodijo skupaj"?
_MG_0784-11.jpg
janč28.03.10 ob 20:15Ne vem kaj me na tej sliki bolj prevzame, minimalizem, kompozicija, kaj drugega ali kar vse hkrati. Zelo všečna slika.
praprot--.JPG
janč26.03.10 ob 15:39Hvala, me veseli! :)
makak-.JPG
janč25.03.10 ob 20:06Hvala Admin ... z veseljem!! :-)
makak-.JPG
janč25.03.10 ob 19:10Hvala! Se bo pa ta indonezijska sekvenca še vlekla, saj se je nabralo en kup materiala ... :)
IMG_3341s.jpg
janč25.03.10 ob 19:07Super! Sedaj je tudi čas podmladka ... pred dnevi sta bili dve mladi v Škocjanskem zatoku v KP prav neustrašni in se nista zmenili za ljudi.
P1150043-nnat.jpg
janč25.03.10 ob 17:16hipna impresija ... INFINITY ...
IMG_1380.jpg
janč25.04.06 ob 23:44bravo mlakarpe za celo serijo, sem zadnje dni že nestrpno pričakoval kakšnega "tvojega" modrasa iz meljskega hriba :-D
Žabja svatba..jpg
janč26.03.06 ob 23:36...ja in zopet se je začel masaker na cestah :-(
fn3.jpg
janč23.12.05 ob 22:33zelo lep ledeni "vitraž"
902_0230.jpg
janč23.12.05 ob 22:27:shock: :shock: zelo dobro si tole ujela!! mogočno.
OB196_RumGaleb.jpg
janč23.12.05 ob 22:25To pa je lepo ujet trenutek, čestitam!
kp05-5.jpg
janč23.12.05 ob 22:24zelo posrečena, odlično!!
pajek-11-web.jpg
janč16.12.05 ob 16:41:shock: super celotna serija pajkov!!
zmaj.jpg
janč07.12.05 ob 19:45Hvala pupek, herpetofavna tam je baje res izredno bogata, upam pa, da se bom o tem kmalu lahko prepričal ;-)
zmaj.jpg
janč03.12.05 ob 23:31Super, hvala, ti prav zavidam! p.s.: Imam pa še eno vprašanje. Menim, da dobro poznaš JV Azijo in me zanima katera izmed držav, Indija, Šri lanka, Tajska, Filipini, je biološko najraznovrstnejša (zanima me predvsem herpetofauna)? hvala
zmaj.jpg
janč03.12.05 ob 22:17Odlična serija tajske herpetofaune!! Čestitke! Ali so vse slike posnete v naravnem okolju?
DSCN3093.jpg
janč30.11.05 ob 19:23:-D :-D :-D potemtakem bi tale slika spadala v album "člani" ;-)
kanja-tla-fnw.jpg
janč28.11.05 ob 23:35Mogočno...!
IMG_4586.jpg
janč25.11.05 ob 11:20Izjemno lepa slika najraje bi jo neprestano gledal, a njena lepota kar sili ven v naravo.
Kanja.jpg
janč21.11.05 ob 23:42Tudi mene zelo prevzamejo razne ujede, ki jih opazim. Zelo lepa slika!!
želva1.jpg
janč17.11.05 ob 22:02Ja res sturm88, če se ne motim že pet! ...... Z veseljem admin...... ja tudi jaz upam, da jih bom lahko spomladi poslikal ob izkopavanju ;-)
žaba 1.jpg
janč16.11.05 ob 19:28Tudi če je kritika je konstruktivna, in takšnih poučnih komentarjev sem še posebej vesel ;-)
žaba3.jpg
janč16.11.05 ob 19:23Se pravi govoriva o migracijah, ki so v primeru populacije zelenih žab pač specifične. Nisem pa natanko seznanjem z dejstvi pri zelenih žabah, zato hvala za informacije.
želva1.jpg
janč16.11.05 ob 17:36Tale želva in tudi njena "cimra" si je na tej sliki takole pripravila ležišče že nekje 50 do 60 -ič, ja častitljiva starost! Bile so pa prvotno tri vendar si je ena pred leti napravila poslednje ležišče.
žaba3.jpg
janč16.11.05 ob 17:22V naravi ni statičnih populacij! Na njihovo sestavo delujejo številni procesi npr. migracije (gamet), ki so prisotne v populacijah večine živih organizmov, odsotnost migracij pa ima navadno seveda negativne posledice -tudi izumrtje populacije.
žaba 1.jpg
janč16.11.05 ob 16:57Saj sem napisal, da daleč od tega, da bi bil prepričan (bom pa zbrisal ;-) ), kar se tiče poimenovanja na sliki pa sem bil pač nekoliko nedosleden, se opravičujem za morebitno zmedo, na napakah se učimo! Ne nisem strokovnjak za žabe.
Vrabec (Passer montanus).jpg
janč16.11.05 ob 15:52zelo posrečen!
petelin1.jpg
janč15.11.05 ob 23:04Ta je najbrž glavni frajer v kokošnjaku....... :-D "hišni pripor" :-D
Drevesa.jpg
janč15.11.05 ob 23:00Zelo lepo, kar čutim svež "jutranji" zrak
žaba 1.jpg
janč15.11.05 ob 22:49Hvala obema ! ;-)
želva1.jpg
janč15.11.05 ob 20:41Vrt je od mojih starih staršev, in te želve (tu živijo dve) so sem naselili njihovi starši, tako, da že vrsto let prizimijo na tem vrtu (natančne starosti ne vem, zagotovo pa imajo čez trideset let, se bom pa pozanimal). Imajo pa ograjen prostor, tako, da ne morejo pobegnit.
Postovka94FN.jpg
janč13.11.05 ob 22:56Čestitke, izredno lepo!
P0112_Postovka.jpg
janč13.11.05 ob 22:55Se strinjam, človek ostane kar brez besed :shock: super!!
močerad.jpg
janč07.11.05 ob 10:19Zelo lep, pa kakšen širok nasmeh ti je poklonil :-D
dlesk1.jpg

janč06.11.05 ob 12:12Pravi lepotec ja, samozevest je tudi vidna.
veverica.jpg
janč06.11.05 ob 12:09Zelo lepo, Peru mora biti nasploh zanimiva dežela kajne?
gorila.jpg
janč04.11.05 ob 15:02V New Scientist-u je danes objavljen članek o za opice in nas pogubnem virusu ebola (smrtnost 90%), ta naj bi v zadnjem desetletju pomoril tretjino še živečih goril na svetu (Afrika- predvsem občutljiv, z opicami najgosteje naseljen del sveta, nacionalni park Odzala v Kongu) :-(
1027 043.jpg
janč28.10.05 ob 14:11:shock: prekrasno si jo ujel in lepa osvetlitev!
topinambur.jpg
janč27.10.05 ob 22:46hmm, nisem vedel, da ima topinambur takšne cvetove (botanično je sorodnik sončnice in ne krompirja kot bi sklepali po gomoljih), sem pa poskusil njegove surove gomolje in so dobri. lepa slika
Bk0094_Skorec.jpg
janč27.10.05 ob 10:29Odlično!!! :-o
kobilica 2.jpg
janč26.10.05 ob 20:10zelo lepo !
gekon.jpg
janč26.10.05 ob 20:06:-D pri kuščarjih se pa vedno nekaj zatakne! Ampak stvar je treba razjasnit in tako je tudi prav. Drugače pa lep gekon!
Kobiličarsko kameradsko srečanje 2005 086 crop.jpg
janč26.10.05 ob 20:02aha, zdaj vem kje dobivajo ideje za znanstvenofantastične like :lol: Super slika tele nenavadne bogomolke, že navadno je težko najt, tole pa je najbrž še težje, ali pač!!?
caplja-7.jpg
janč26.10.05 ob 19:57Res krasno, pravi konkord!
Bk0016_Kanja.jpg
janč26.10.05 ob 19:55super, lepa slika, sem jih letos že tudi kar nekaj opazil.
rupert10.05 028.jpg
janč25.10.05 ob 20:36Hmmm.., čutim cinizem :roll: , no hotel sem le pomagati s tem, da sem za mnenje povprašal nekaj strokovnjakov katerih odgovori so bili enaki, in če me občutek ne vara si tudi ti Platijka enakega mnenja :-| ! Pa predsednik gor ali dol (če se ti zdi, da sem kaj preveč povdaril lahko zbrišem. Tebi na čast :-D )! p.s.: le kje si bil-a prej? ;-)
držimo-pesti.jpg
janč25.10.05 ob 19:35Ja, ljudje, ki ne vidijo dlje od svojega plota in, ki ne mislijo kot bi lahko in morali, so že začeli razdirati lastovičja gnezda itd.... Dejstvo je, da so v ozadju te panike politični bolje rečeno gospodarski interesi, "gospode" boli k.... :oops: za (prostoživeče) ptice! V razmislek, na svetu se porabi le dobra polovica (cca. 60%) spitane perutnine,hkrati pa je preveč drugih vrst mesa, hmmmm...!
kk2.jpg
janč20.10.05 ob 21:57Lahko kar pri vseh napišeš P.muralis, potrjeno s strani strokovnjakov ;-) (glej sliko Sosed -komentarji)!
rupert10.05 028.jpg
janč20.10.05 ob 21:53Dobil sem tudi odgovor slovenskega herpetologa in predsednika društva za proučevanje dvoživk in plazilcev ( www.herpetolosko-drustvo.si ) Griše Planinc, ki pravtako meni, da so na slikah pozidne kuščarice (Podarcis muralis), takole mislim, da je stvar rešena ;-) :-D
rupert10.05 028.jpg
janč19.10.05 ob 23:15Takole dobil sem tudi odgovor italijanskega herpetologa Edoarda Razzetti-ja, ki tudi meni, da so tole verjetno pozidne kuščarice (Podarcis muralis), eventuelno bi lahko bila tudi Iberolacerta horvathi =(Lacerta horvathi ali Archaeolacerta horvathi), ki sta si zelo podobni. Zgoraj omenjeni šved je pravtako imel med verjetnimi najprej tudi Horvatovo oz. velebitsko ali gorsko kuščarico.
kk2.jpg
janč18.10.05 ob 22:25uff, tule je nastala cela kolobocija. Predlagam, da se dogovorimo in odidemo skupaj tja ter jih določimo, a za letos je najbrž že konec. :roll:
rupert10.05 028.jpg
janč18.10.05 ob 22:01Če prav razumem meniš, da so na vseh slikah od chuchubi živorodne kuščarice? hmm..., meni se ne zdi ravno, da bi bile tole L.viviparia, res pa je, da je takole preko slik težko določat.
oko.jpg
janč18.10.05 ob 09:50aja en s manjka (oz. je manjkal) :-)
rupert10.05 028.jpg
janč18.10.05 ob 09:38Morda pa tale fasada daje zavetje dvem ali celo večim vrstam kuščaric, bom pa še malo zagnjavil okoli ;-)
Sekulja (Rana temporaria).jpg
janč17.10.05 ob 21:44Saj mene tudi ne moti, če je moj komentar morda tako izpadel ;-)
rupert10.05 028.jpg
janč17.10.05 ob 21:37Sem sprožil akcijo glede določitve tehle kuščaric in po zagotovilu švedskega herpetologa Lasse-ja Bergendorf-a, ki se je posvetoval s herpetologom Jeroen-om Speybroeck-om (kar kaže ,da primer ni bil tako enostaven), in po pregledu tvojih slik tukaj, menita da je to res Podarcis muralis, kot si jih določila že preden smo te zavedli :oops:
Phyllobius argentatus-web.jpg
janč17.10.05 ob 16:57Odlično, izgleda kot bi bil plesniv :-D
Sekulja (Rana temporaria).jpg
janč17.10.05 ob 16:55lepa slika, si ji pa že skoraj objektiv na nos pritisnil ane :lol: ali je tista senca od česa drugega?
IMG_4183.jpg
janč17.10.05 ob 16:50Zelo lepo! So pa najbrž zelo plahi, ali pač?
bogomolka (Mantis religiosa) 002.JPG
janč15.10.05 ob 11:29Izjemna fotografija prelepe bogomolke :shock:
rep2.jpg
janč15.10.05 ob 10:50opa tole je pa res značilno za kraško, hmmm :roll:
oko.jpg
janč15.10.05 ob 10:34V bistvu se nisem zatipkal, to glede žvekalne ploščice drži, tako, da še vedno ne izključujem primorske kuščarice ;-)
oko.jpg
janč11.10.05 ob 22:22hmm, sicer sem pomislil tudi na kraško kuščarico (P. melisellensis), ki je primorski kuščarici zelo podobna, vendar se pri kraški žvekalna ploščica (to je tista okrogla med očesom in bobničem) navadno dotika nadsenčnih ploščic (podolgovate nad žvekalno- vmes so senčne ploščice). Za ta del Slovenije pa res ni ravno značilna.
oko.jpg
janč10.10.05 ob 23:14uff, super slika! Si jo čakala v zasedi ane. Menim pa, da je tole primorska kuščarica (Podarcis sicula) :roll:
želva rdečevratka (Trachemys scripta elegans) 001.JPG
janč10.10.05 ob 21:57V EU je prodaja rdečevratk prepovedana, je pa zanimivo, da ni prepovedana prodaja drugih želv iz družine sklednic (Emydidae) tako se je sedaj v prodaji pojavilo več vrst njim sorodnih t.i. rumenovratk od katerih je npr. Chrysemys picta odporna na mraz kar pomeni, da lahko preživi v našem naravnem okolju! Prekleti trgovci :-x
pecinarweb.jpg
janč08.10.05 ob 22:48Izredno zanimiva žival, sem malce pobrskal o njem in našel, da je soroden tudi kopitarjem in parklarjem, tako, da je njegova anatomija podobna tako slonu kot konju (tudi kravi), medtem ko so možgani podobni slonjim je želodec podoben konjskemu, okostje pa je podobno nosorogovemu. Zobje pa so mešanica glodalčevih, konjskih in nosorogovih. Se pa tudi izredno spretno giblje med skalami :shock: Zanimiv tale Procavia sp. (mislim, da P.capensis)!
pritlikavko_filtered.jpg
janč06.10.05 ob 14:41Lepo si se oddolžil :lol:
želva rdečevratka (Trachemys scripta elegans) 001.JPG
janč06.10.05 ob 14:15p.s.: sem pa letos tudi jaz opazil na Dravi kar velik primerek, pravtako na kamnu (na delu reke, ki teče pod meljskim hribom) in sem jo tudi fotografiral, a je slika žal preslaba za objavo :roll:
želva rdečevratka (Trachemys scripta elegans) 001.JPG
janč06.10.05 ob 12:22Pupek, se popolnoma strinjam! Sem opazoval želve na fieškem jezeru, kjer naj bi živela, a nanjo žal nisem naletel, naša avtohtona vrsta želve Sklednica (Emys orbicularis), res je, da je zelo plaha in je morda to botrovalo temu, da je nisem videl (vsaj upam), vendar pa tam brez težav naletiš na pri nas alohtono vrsto rdečevratko (Trachemys scripta elegans). A žival ni nič kriva, kriva je, kot si že rekel človeška brezbrižnost in nevednost!
kobranka (Natrix tesellata)  026.jpg
janč05.10.05 ob 21:24Res lep portret! Ja bo pa za letos žal res počasi konec veselja. aja, mlakarpe sam en manjši popravek, tessellata (z dva s) ;-)
Št. slik:195 (št. strani:3) 1

 

Spletna stran foto-narava uporablja nekaj piškotkov za izboljšanje uporabniške izkušnje. Preberite več ...