Zadnji komentarji - hister |
Št. slik:64 (št. strani:1) |
|
hister28.02.06 ob 17:12Seveda je zanimivo, a ni teško, saj jih je zelo veliko med in na kamenju starih majevskih ruševin.
|
|
hister30.07.05 ob 09:48krasna fotka ;-)
|
|
hister06.07.05 ob 22:32Alenka, hvala za ime kobilice. No ta je bila skupaj s še nekaj več kot 30-timi iste vrste na severni strani porušene zeležniške postaje na robu gozda. Izgledalo je kot da so se skrile v senco pred vročino. Sem moral uporabit fleš za jo slikat.
|
|
hister04.07.05 ob 21:15alenka imaš prav. sem na hitro pogledal in isti dan sem slikal nekaj različnih vrst, ki so si zelo podobni, vsaj meni.
|
|
hister04.07.05 ob 16:00ja res je super.
|
|
hister04.07.05 ob 13:21Adscita statices družina: Zygaenidae - Procridinae
|
|
hister04.07.05 ob 13:19Te dni jih je kar nekaj, sam sem poškljocal nekaj čez 30 fotk samo te vrste. IN latinsko ime je" Adscita statices" družina; Zygaenidae - Procridinae
|
|
hister03.07.05 ob 09:36Včeraj jih je bilo na stotine in so se mi ustavljali celo na glavi in po obleki, pri Podpeči pod Kraškim robom in nad njim.
|
|
hister03.07.05 ob 09:30Teh je res malo, a tudi ko ga vidim vidim največ enega naenkrat, vsaj do sedaj.
|
|
hister03.07.05 ob 09:27Pri meni na vrtu ta pride samo na cvetove Žižole, a tudi v naravi, vsaj pri nas na Obali jo vidim poredkoma.
|
|
hister03.07.05 ob 09:25So čisto majhni in vsaj jaz jih vidim kakšni so šele na fotki, s prostiim očesom ne.
|
|
hister25.06.05 ob 17:16barbi, bo kar držalo, res, da jih vidim pogosto, a vedno je le eden do dva, več ne. Videl se pa te dni kako jih recimo Lisarji, ki jih je zelo veliko odganjajo.
|
|
hister16.06.05 ob 13:28NO mimogrede, to ni igra narave, temveč vpliv kancerogenih snovi, ki jih spuščamo v okolje. To so namreč že raziskovali italijanski znastveniki pred par leti, ko je bil ta pojav bolj množičen in imam tudi sam nekaj takšnih fotk. Ugotovili so tudi točno katere snovi so to. Seveda ni izključeno, da gre v tem primeru za naključno deformacijo.
|
|
hister14.06.05 ob 10:28meni se zdi, da to ne bo Aglais urticae temveč Nymphalis polychloros.
|
|
hister13.06.05 ob 16:34Kje si jih videla toliko? :-o
|
|
hister13.06.05 ob 11:13Krasna je, ni kaj, kot, da te gleda v oči in pravi dej slikaj me čimprej in odsrfaj,....
|
|
hister13.06.05 ob 11:06Lepa fotka, sam sem se matral kar dolgo, da sem naredil ostro fotko te rožice, čeprav jih je zelo veliko na klifu pri Rexu. In vsako leto jih je več.
|
|
hister13.06.05 ob 11:04Za slikat kačje pastirje moraš imet jeklene živce. Misli, da narediš dobro ostro fotko. Vsaj tukaj v Istri šibajo kot 100 hudičev in se stalno premikajo.
|
|
hister13.06.05 ob 11:01No še nekaj, kril ni videti na fotki, ker vibrirajo z veliko hitrostjo, pa jih fotoaparat ni zabeležil.
|
|
hister12.06.05 ob 00:10krasna je. Za Lj ne vem, vem kje so na Obali/Istri
|
|
hister11.06.05 ob 16:46ovničev je nekaj različnih in pri nas sem te dni videl vse.
|
|
hister10.06.05 ob 22:19Za to fotko se je splačalo klečati. Jaz bi tudi... :roll:
|
|
hister10.06.05 ob 22:16odlična slika !
|
|
hister10.06.05 ob 17:16In še ena zanimivost; Moleto, oziroma to pristanišče je bilo zgrajeno med dvema vojnama, kot podkupnina takratnemu fašističnemu ministru v italijanski vladi, ki je imel poletno rezidenco v Žusterni. No zadeva je prišla na dan in minister je padel prav zaradi moleta, oziroma podkupnine.
|
|
hister10.06.05 ob 17:13No v časih, ki jih omenjaš, je bil na moletu plavalni in vaterpolo klub Koper. Tam so učili plavat, a tudi vsi treningi in tekmovanja so bili na Moletu. Šele veliko kasneje, ko so zgradili bazen v Žusterni se je plavalni in vaterpolo klub preselil na novo lokacijo.
|
|
hister10.06.05 ob 16:33Krasna fotka.
Meni slikat ptice zaenkrat še ne znese, ker bi v nahrbtnik moral stlačiti še težek spektiv in še težje stojalo. No ko sem pred par dnevi opazoval dve smrdokavre, mi je bilo žal da nimam s seboj spektiva in stojala. A tudi to še pride, ko bom imel več časa...
|
|
hister10.06.05 ob 16:17chuchubi, ja pred dvemi dnevi in jih je veliko, kar je dober znak, če je redka žuželka. Hvala za identifikacijo živalce.
Sem vstavil ime in latinsko ime, ker sem preveril in drži kar si zapisal/a.
|
|
hister10.06.05 ob 16:12Če si večkrat v solinah, ta prizor pač moraš slikati, če hočeš ali nočeš. Kaj čmo se ti taka fotka sama ponuja. Sam jih imam podobnih zagotovo nekaj preko 30. No vseeno je vsaka na svoj način drugačna in ta od chucubi ima tudi en svoj čar.
|
|
hister10.06.05 ob 16:09mikemik, niso samo spomini, sam sem prav ta hip kakih 100 metrov od Moleta. Živim pač tukaj skoraj od vedno. ;-)
|
|
hister10.06.05 ob 16:05Ma kaj se zezate, al mislite resno? Tukaj sva se istega dne pred pol stoletja jaz in J.B. Benč naučila plavati, oziroma zaplavala kot dva cucka. Ben ja še vedno stanujem blizu Moleta, oziroma bolje na Palacetu.
|
|
hister10.06.05 ob 15:47Si slikal na svojem prstu ? :-D
|
|
hister10.06.05 ob 15:17mrZ, tnx 100x, sem spremenil ime, kot si rekel. In še enkrat hvala za pravo ime hrošča.
|
|
hister10.06.05 ob 14:43Da čebelo, predvčerajšnjim sem opazil dobro "nastavljenega" metulja lastovičarja, sem se približal, da ga slikam, pa vidim, da se čudno premika. ZA glavo ga je džal ta droben bel pajkec, prjel sem metulja in ga spustil v zraku, a obvisel je na nitki, ki je bila pajkova. Ta mali pajkec je po nitki potegnil sebe in velikega metulja nazaj na rastlino. Seveda, so isti pajkci tudi rumeni, rožnati, itd...
|
|
hister10.06.05 ob 14:37Pri nas v Istri so cveteli že pred mesecem dni, a še vedno cvetijo in višje kot greš kasneje cvetijo. Recimo na Lipniku cvetijo tudi še v začetku julija meseca, seveda tisti zadnji.
|
|
hister10.06.05 ob 14:34Te dni jih je ogromno, tako, da izgledajo nekateri travniki nad Kraškim robom, kot, da so vijoličaste barve.
|
|
hister08.06.05 ob 22:34barbi, sam nisem nek dober fotograf, a če že slikam naravo, fotografiram tako kot je žvaline videti v njihovem okolju. V stvari grem na lov s fotoaparatom, a domov odnesem samo fotke, če imam srečo tudi kakšno dobro.
|
|
hister08.06.05 ob 22:05Danes sem slikal takšno gosenico tudi jaz na Kraškem robu.
|
|
hister07.06.05 ob 22:10To ni cvet, to so že plodovi.
|
|
hister07.06.05 ob 19:39aha, imaš prav. Nikoli ne smem na brzino kaj zinit, ker se mi potem maščuje, ker pride počasi za mano... :oops:
|
|
hister07.06.05 ob 10:08Sej drugače je super fotka. ;-)
|
|
hister07.06.05 ob 09:47Na enem področju ob Obali jih je veliko in največ jih je na Ivanjščicah.
|
|
hister07.06.05 ob 08:49Zakaj si postavil v fotoalbum samo 5 slik iste muhe?
Lahko bi jih vsaj 37. Vsak dan nekaj, če že ne moreš vseh naenkrat :-D
|
|
hister12.05.05 ob 18:32alenka res je, tako izgleda.
|
|
hister05.05.05 ob 15:37Pri nas, tudi, če ni ledu (istrski potoki) se zakopljejo v blato in pridejo ven spomladi. Tudi poleti če je zelo močna suša in ni vode se zakopljejo v blato in počakajo na prvi dež.
|
|
hister05.05.05 ob 15:26No "ro-bi"-ja sem enkrat peljal do prvega slapa, samo mi je rekel pred dnevi, da ne bi več našel poti. To ni za "turiste", to je za tiste prave ljubitelje neokrnjene narave in je treba plezati čez velika podrta drevesa, ki so to zimo padla dol. No dobesedno pragozd...
|
|
hister05.05.05 ob 11:35Vedno je zanimivo vedeti kje si slikal, v katerem kraju, v katerem potoku. To se mi zdi pomebna informacija. ;-)
|
|
hister05.05.05 ob 11:32Ja veliko jih je še in sam sem jih slikal kar nekaj tudi po več skupaj v pritokih Dragonje in Rokave.
|
|
hister05.05.05 ob 11:28No naj povem, da je ob tem drugem slapu na Pasjoku vsporedno ob njemu še eden nekoliko višji a ožji, ki je nastal pred kratkim. Pred leti ga ni bilo.
|
|
hister23.04.05 ob 12:16Takega sem slikal pri izviru Soče in tudi na Rexu med Koprom in Izolo
|
|
hister21.04.05 ob 16:31ni lahko določit, ker je temna fotka. Dobro, da si dal gor to fotko, tako si me spomnil, da jih moram letos slikat. Lansko leto sem slikal v eni ruševini kjer jih je kakih 200, a mi ni uspela nobena fotka.
|
|
hister15.04.05 ob 14:13Pri meni doma jih je na stotine na vrhu cvetoče žive meje kjer prežijo na plen, ki so v glavnem žuželke.
|
|
hister06.04.05 ob 15:09Tudi lepši kot moj, ki sem ga slikal lansko leto na Slavniku.
|
|
hister31.03.05 ob 02:20Hm, tudi sam sem jih slikal veliko, samo venčni listi na mojih slikah mačjega ušesa so od snežno bele do rumene barve, ta je pa roza viola.
|
|
hister25.03.05 ob 22:28aha, sedaj se sem se spomnil tega projekta kjer rišejo na fasade hiš. Vprašal sem, ker mi je bila slika od nekje znana.
|
|
hister25.03.05 ob 21:17Kdo je narisal to sliko? Namreč tudi sam tu pa tam rad naslikam kakšen motiv iz narave na platno.
|
|
hister25.03.05 ob 21:14pridi, ne bo ti žal, a prava explozija se prične aprila. Naslednji teden sem dogovorjen z nekimi televizijci, da skupaj pogledamo lokacije, kjer bodo snemali nek dokumetarec o porečju Dragonje.
|
|
hister25.03.05 ob 21:10Ne, ker sem v Italijanski reviji Focus zasledil v lanskem letu skoraj identično sliko marjetice kot je mojo, kot zanimivost in redkost. Po nekaj mesecih pa je v sosednji italiji izbruhnila afera o rakotvornih snoveh, ki povzročajo take deformacije rastlin. Ne spominjam se več snovi, ki to povzročajo, a imam to nekje v mojem arhivu zapisano. Nikoli pa niso ugotovili, kdo je krivec za emisije teh snovi v okolje.
|
|
hister24.03.05 ob 14:02barbi, ne samo, da jih je veliko, problem je tudi v temu, da večina žuželk sploh še nima imena, oziroma je kao neznana. Ali pa podvrsta še ni določena. In verjetno nastajajo nove podvrtse, čemur pa niti slediti ni mogoče, saj še vseh živečih ne poznamo. No vsaj tako sem prebral nekje.
|
|
hister24.03.05 ob 13:56Hvala za pomoč. Sem našel in popravil opis slike. Iskal sem tukaj: http://www.insectimages.org/. Vndar prav ttake kot na sliki ni, so pa zelo podobne vse variante nedorastle stenice te vrste.
|
|
hister24.03.05 ob 03:22Ehh, eno kobranko poznam ker ima vsako leto mladiče v enem pritoku Dragonje. Brez skrbi lahko hodis po vodi v potoku mi vijuga med nogami in se prav nič ne boji. Prijazna kča, pa še nevarna ni.
|
|
hister24.03.05 ob 02:30Te dni jih je kar nekaj. Sem ga slikal tudi jaz pred par dnevi v Fijesi. To je Morski klobuk (Rhizostoma pulmo).
|
|
hister23.03.05 ob 20:29krasna je, saj ti zastane dah in se mi zdi kot da bi bil tam zdaj ta hip.
|
|
hister23.03.05 ob 20:26Ja res lepa ščuka, ki je kar previdna žvalina in večkrat, ko sem jo hotel slikat mi je prej zbežala.
|
|
hister16.02.05 ob 18:22Niso samo pri tebi na vrtu, saj pri meni in tudi drugje že nekaj časa cvetijo in ne samo zvončki. Celo popki cvetov mandljev se že napenjajo, a tudi par zgodnjih narcis in hijacint se je že odprlo. Vsaj tu na Obali. ;-)
|
|
|
|
Št. slik:64 (št. strani:1) |
|