Vse fotografije na teh straneh so avtorsko zaščitene in jih brez dovoljenja avtorja ni dovoljeno kopirati !!

Seznam albumov Zadnje dodane slike Zadnji komentarji Seznam Iskanje
 

Zadnji komentarji - Jurij

Št. slik:161 (št. strani:3) 1
1618-copasta_crnica.jpg
Jurij08.02.12 ob 12:20Dodatno sem se še pozanimal, kako je s progavostjo bokov, in izvedel, da je običajna pri križancih kostanjevke s črnico, tatarsko žvižgavko in celo A. bahamensis - kljub temu da nobena od udeleženih vrst sicer nima progastih bokov.
1618-copasta_crnica.jpg
Jurij06.02.12 ob 16:19... Sicer se strinjam, da tako fino progasti boki bolj ustrezajo kombinaciji z rjavko, vendar tale fotografija iz Švice kaže, da za take boke rjavka vendarle ni potrebna: http://www.birding.ch/hybridsandstuff/090203romanshorn.html
1618-copasta_crnica.jpg
Jurij06.02.12 ob 16:07Tole bo verjetno križanec med samcem kostanjevke in samico čopaste črnice. Na to hibridno kombinacijo sta me napeljala izredno svetlo oko (skorajda belo) in zelo toplo rjavi toni na prehodu iz prsi na bok. Dve rumenooki vrsti bi le stežka proizvedli križanca s tako belim očesom, obenem pa nobena od njiju ne premore takšnih toplo rjavih barvnih odtenkov. Kljun s "haklcem" pa dokazuje, da je imel nekaj zraven samec kostanjevke ...
IMG_3781 martinec 2,1.jpg
Jurij20.09.09 ob 20:26Tole je togotnik.
krska IMG_5937 72-2.jpg
Jurij05.01.09 ob 16:34Čisto spredaj na sredi sta še dva kreheljca (eden pa še spredaj levo), zadaj pa - 2 kostanjevki!! Nahajata se nekoliko desno od sredine med liskami. Pozimi so kostanjevke kar redek pojav, sploh 2 skupaj!
Slika 2342-2.jpg
Jurij02.01.09 ob 19:00Ima predolg kljun za prosenko. Bo prej kakšen prodnik.
PA050914.JPG
Jurij23.11.08 ob 19:25Bo kar čopasta črnica - ima čop, vzorec na kljunu ne ustreza rjavki, pa še beline okoli kljuna je malo premalo.
orel1.jpg
Jurij19.08.08 ob 19:25No, mogoče sem ubral nekoliko napačen ton. Šlo je zato, da je avtorica pod "Kraj nastanka" očitno želela podati manj natančno lokacijo, pa je škoda, da se zadeva poruši pri imenu datoteke.
orel1.jpg
Jurij19.08.08 ob 11:07Če se že gremo prikrivanje lokacije (kar je pri belorepcu zaželjeno, skorajda nujno), potem se je treba zadeve lotiti temeljito. Kaj nam pomaga "V Sloveniji", če je v imenu datoteke točna lokacija?
DSC_0175~0.JPG
Jurij18.05.08 ob 14:58Popravek: gre za podvrsto spodiogenys, ki ima več beline v perutih kot africana. Ena slika africana ščinkavca iz Maroka za primerjavo: http://www.netfugl.dk/pictures.php?id=showpicture&picture_id=16706
DSC_0543.JPG
Jurij18.05.08 ob 10:56Oazna grlica Streptopelia senegalensis.
DSC_0164.JPG
Jurij18.05.08 ob 10:56Najverjetneje samica travniškega vrabca Passer hispaniolensis, vendar nisem čisto prepričan, saj je zelo podobna samici domačega vrabca. Kljub vsemu pa progasti boki govorijo v prid travniškemu.
DSC_0156.JPG
Jurij18.05.08 ob 10:55Sivi muhar Muscicapa striata
DSC_0175~0.JPG
Jurij18.05.08 ob 10:54Ščinkavec Fringilla coelebs, podvrsta africana
DSC_0587.JPG
Jurij18.05.08 ob 10:53Domači strnad Emberiza striolata, podvrsta sahari.
rjavoglavi srakoper01.jpg
Jurij09.05.08 ob 17:17Je pa zato vrsta toliko boljša!
rumena pastirica  IMG_7845.jpg
Jurij07.05.08 ob 23:08Tole je siva pastirica.
DSC08375.jpg
Jurij17.03.08 ob 19:35Tole je kunčja sova Athene cunicularia. Vrsta gnezdi v rovih (zato tudi ime kunčja), dan pa običajno preživi na dokaj vidnem mestu, zato dejstvo, da je bila slikana podnevi niti ne preseneča.
unknown.jpg
Jurij16.03.08 ob 10:43Eastern Meadowlark Sturnella magna, slovenskega imena pa ne poznam (če ga sploh ima).
kormoran-portret.jpg
Jurij15.03.08 ob 16:25Mislim, da bo tale (in predprejšnja slika) kar zlatogrli kormoran Phalacrocorax auritus. Ena izmed razlik med tem in velikim kormoranom je ta, da se pri ameriški vrsti oranžna obarvanost razteza tudi nad kljun, kar je na fotki lepo vidno.
_70-18 Asio flammeus-ces_.jpg
Jurij28.01.08 ob 19:254. 5. 1936 je bilo ob Borovniščici najdeno gnezdo s 5 jajci (Bačar), Ponebšek (1917) pa jo je označil kot pogosto selivko in gnezdilko Barja.
IMG_1005.JPG
Jurij20.01.08 ob 10:50Tole je itak mišljeno kot uganka ... (K*******r)
_59-20 Pytilia melba-es.jpg
Jurij11.01.08 ob 20:14OK, malo pomankljivo zapisan stavek. Dejstva, da so zraven tudi grške besede se dobro zavedam. Melanos, nigrus; albus, leucos. Bom vprašal malo drugače (kot sledi že iz Lynxovega in Lovrenčevega komentarja): Ali so strokovna imena lahko v domačem jeziku?
_59-20 Pytilia melba-es.jpg
Jurij11.01.08 ob 16:58Tu se odpira zanimiv terminološki problem: Ali je strokovno ime nujno latinsko?
neznana-ujeda.jpg
Jurij07.01.08 ob 20:38Ha! Videl sem že mnogo bolj poraznih slik, na tej je celo mogoče določiti vrsto :-D Gre za kanjo Buteo buteo, ki si goli rep, zaradi česar sredinska peresa manjkajo, rep pa daje škarjast vtis.
Crno belo DSC07291.JPG
Jurij03.01.08 ob 20:31Vmes je še sivi galeb Larus canus (desno zgoraj).
795, siva gos.JPG
Jurij16.12.07 ob 20:49Je Zbilje zamrznilo!? Še v soboto zjutraj ni bilo ne duha ne sluha o ledu.
PICT7066-01web.jpg
Jurij17.11.07 ob 20:57Medvedce?
snezni_strnad_filtered.jpg
Jurij08.11.07 ob 20:36Lepo, lepo. Snežni strnadi so že tako ali tako simpatični ptiči, če pa to skombiniramo še z njihovo redkostjo pri nas ...
račkon 01 resize.jpg
Jurij04.11.07 ob 22:50čipkasta raca Callonetta leucophrys - pobegnila iz ujetništva, drugače pa je iz J Amerike.
A (21).jpg
Jurij18.10.07 ob 17:36Je kar veliki skovik Otus scops. Kdaj je bil slikan?
_MG_5349-1.jpg
Jurij26.09.07 ob 20:25Komatni deževnik Charadrius hiaticula.
muhar IMG_0705.jpg
Jurij16.09.07 ob 16:07Tole je črnoglavi muhar Ficedula hypoleuca. Trenutno se jih kar precej seli čez Slovenijo.
crnoglavka.jpg
Jurij15.09.07 ob 17:02Vrtna penica Sylvia borin. Njen določevalni znak je, da nima določevalnih znakov ;-)
899_9988.jpg
Jurij03.05.07 ob 18:28Veliki strnad Miliaria calandra
lunj.jpg
Jurij12.04.07 ob 19:51Ja, na teh slikah ima zelo neizrazit ovratnik, res je pepelasti.
neznana2.jpg
Jurij09.04.07 ob 21:22Hja, jaz ga ne bi tako hitro odpisal kot močvirskega. Takle ovratnik na samici lunja bi mi hudo pospešil srčni utrip (v Sloveniji seveda). Ptica izgleda dokaj dobro za samico stepskega lunja. Seveda ne pravim, da je zares stepski, vendar pa bi bilo vredno videti še kake druge slike te ptice, ker je opazovanje lahko nacionalnega pomena. Čas za stepskega je ustrezen, v Avstriji so enega opazovali 1. 4.
reglja.jpg
Jurij31.03.07 ob 12:43Kot določevalna znaka velja omeniti še vzorec na kljunu in obliko glave. Oblika glave je tudi izjemnega pomena za razločevanje med rjavko in ameriško rjavko (Aythya affinis), ampak to je že druga zgodba ...
reglja.jpg
Jurij31.03.07 ob 10:46Po mojem bo tisto na sredi kar samica črnice z belo obrobo kljuna. Ptice z bolj ali manj obsežno belo obrobo so dokaj pogost pojav
plamenko_nov_filtered.jpg
Jurij30.01.07 ob 13:49Krasno! Postajajo kar pogosti ...
velevih-juzni-poza-w.jpg
Jurij25.12.06 ob 21:57Kateri so pa črnobeli zraven? Daption capense?
dlesk..jpg
Jurij25.12.06 ob 21:53Ne, za nepalearktične ptice, pri nas ni ravno veliko imen, si jih je treba sproti malo zmišljevat :P
587, vrbja listnica.jpg
Jurij25.12.06 ob 21:52Mil, misliš na ssp. abietinus??
Galebi.JPG
Jurij20.12.06 ob 19:44Ja, res sem malo kolebal, ampak ob pomoči druge fotke sem se odločil za sredinskega. A so na sliki štirje isti glede na to, da je iz 4 fotk sestavljeno??
Copy of G. rečni + črnoglavi Lj.Bizovik 170306-0319.jpg
Jurij20.12.06 ob 19:41Kljuna se roko na srce ne vidi tako zelo super, ampak sijoče bele peruti takoj izdajo črnoglavega galeba (ki je bil na oni prejšnji fotki tam v sredi spodaj). Če se kljun dobro vidi, pa je razlika zelo očitna
Galebi.JPG
Jurij17.12.06 ob 12:29Eden je desno spodaj zraven rečnega, v sredini spodaj pa bi bila krila tudi lahko od črnoglavega. Domnevam, da je tole slikano pozimi. Zimski podatki za črnoglavega galeba v notranjosti Sloveniji so precej redki, zato je opazovanje vredno objave.
Frankolin.jpg
Jurij17.12.06 ob 11:48Tole ni FRANkolin, temveč le uvoženi ameriški virginijski kolin Colinus virginianus. A je tudi s Paga?
dvoboj-albatros-w.jpg
Jurij29.11.06 ob 17:22So iz Kaikoure?
PICT0081.jpg
Jurij09.11.06 ob 17:47Najbrž jo je Mil slikal na severu, se jo pa da videti tudi v nam bližnji delti Soče.
SH109406.jpg
Jurij05.11.06 ob 16:43:shock: Čestitke za najdbo, tudi tam, kjer je pogost ga je težko videti!
pelikan 10 IMG_6754.JPG
Jurij01.10.06 ob 19:01In še dodatno pojasnilo sodi v "kategorijo D", to so ptice, ki bi sicer lahko bile divjega izvora, a za to ni trdnih dokazov. Je tale pelikan morda imel kakšne obročke na nogah?
822_2247.jpg
Jurij13.09.06 ob 17:57Sodeč po monografiji "Ptice ljubljanskega Barja" se čez Barje selijo v glavnem avgusta, sam pa sem v nedeljo videl štorkljo v Sečoveljskih solinah.
IMG_2155.JPG
Jurij13.09.06 ob 17:54Strinjam se s škrjančarjem, bi pa dodal, da se ga bolje prepozna po velikosti (kot postovka, selec je kot kanja) in vertikalnih progah po trebuhu (selec ima horizontalne), nenazadnje pa še po rdečih nogah, ki se jih tu ne vidi.
P1010140.JPG
Jurij11.09.06 ob 19:16Spremenljivi prodnik Calidris alpina.
IMG_0463.JPG
Jurij10.09.06 ob 17:17Že imamo, slikal Anže na Hraških mlakah.
IMG_0645.JPG
Jurij10.09.06 ob 17:17Tole prav gotovo ni mali detel - poglej ovale na perutih. Je bodisi mladi veliki ali pa srednji. Meni zaradi progavosti in poteka obrazne črte deluje bolj srednje ...
535, vdeb.JPG
Jurij31.08.06 ob 21:40Bravo! To je ena izmed ptic, ki se jih nikoli ne morem dovolj nagledati!
IMG_2425-p-123.jpg
Jurij22.08.06 ob 17:58Zakaj meniš, da je njivska gos?
3.jpg
Jurij16.08.06 ob 19:12Mala uharica Asio otus
nekaj.jpg
Jurij12.08.06 ob 11:22Ce se izrazim grdo: raca za juho Anas unox. Domaca raca, pac.
ribji_orel_5.jpg
Jurij12.08.06 ob 11:18Res je - Pandion haliaetus
ptica_5.jpg
Jurij12.08.06 ob 11:18Neka vrsta burnice, verjetno lepa burnica Fregata magnificens
pelikani_5.jpg
Jurij12.08.06 ob 11:17American Brown Pelican - Pelecanus occidentalis
sokol~0.JPG
Jurij12.08.06 ob 09:55Kdo bo rekel, da je po bitki lahko biti general, a vseeno: iz obraznega vzorc je nemudoma razvidno, da ne gre za skrjancarja, saj ima ta belo "ostrogo",ki se razteza od lica proti temenu. Tudi domnevna rdecina na nogah leve ptice je verjetno rjavkast nadah, ki ga imajo sredozemski sokoli svetle oblike. Ne vem pa, zakaj naj bi bili ptici mladi. Mladi sredozemski sokoli imajo kremasto teme.
P1050809.JPG
Jurij30.06.06 ob 23:24Seveda ima pozitiven učinek. To je sečna kislina, ki jo štorklja sama izloči na svoje noge ter se na ta način hladi.
SH104297.jpg
Jurij10.06.06 ob 11:30Tole je bela štorklja Ciconia ciconia.
sveti_ibis_filtered.jpg
Jurij28.05.06 ob 20:09No, še ena tujerodna vrsta v Sloveniji! Bolje, da ne razkriješ lokacije, naj životari v miru!
čopasti škrjanec1-okvir.jpg
Jurij27.05.06 ob 10:01Tole sta POLJSKA škrjanca Alauda arvensis. Tudi ta vrsta ima čop, ampak je viden samo kadar ga dvigne. Zato desna ptica nima čopa. Čopasti škrjanec ima tudi daljši kljun in bolj difuzen obrazni vzorec.
503, rjavi škarnik.jpg
Jurij26.05.06 ob 18:51Res super! Zame je tole ena lepših ujed!
škarnik1.JPG
Jurij26.05.06 ob 16:39Mislim, da je to ČRNI škarnik Milvus MIGRANS, in ne rjavi. črni je včasih gnezdil pri Lescah.
OB0030_Cigra.jpg
Jurij22.05.06 ob 15:52Tudi sam ne podpiram objavljanja fotk ptičev iz ZOO-ja, raznih aviarijev itd., ampak to niti ni tako pomembno. Dejstvo je, da tudi na Birdforumu niso svetniki: lahko ti dam vsaj po en link od fotke z gnezda in enega za fotko iz ZOO-ja.
rumeni vrtnik_filtered.jpg
Jurij20.05.06 ob 11:31Po skoraj enem letu se vračam na kraj zločina. Ne vem sicer, če bo kdo spoh prebral moj komentar, pa vseeno. Že takrat sem lujerju po mailu poslal utemeljitev, zakaj je to kratkoperuti vrtnik. Tole nikakor ne more biti vrbji kovaček P. collybita. Cela ptica zgleda povsem narobe za rod listnic. Kljun, oblika glave, obrazni vzorec in jizz govorijo proti listnicam in za vrtnike. Tako, zdaj sem povedal svoje, bolje pozno kot nikoli, ampak sem se enostavno moral še tu oglasiti.
Št. slik:161 (št. strani:3) 1

 

Spletna stran foto-narava uporablja nekaj piškotkov za izboljšanje uporabniške izkušnje. Preberite več ...